keskiviikko 27. lokakuuta 2010

PARRANPÄRISTELYÄ !


Heissan vaan kaikki fanit. Täällä teidän MIMMINNE!
Taitaapi Helmi-siskollakin olla tänään vähän parempi päivä. Koulutti mua enään Mummun Aino-tohvelilla. Tosi pehmeetä kyytiä! Turhista hermoili. Mä vaan tein pientä inventaarioo meirän tavaroista. Keräsin niitä ittelleni ja koitin ehkä vähän omiakkin niitä. Moinen pikkusielu otti siitä nokkiinsa, ei kun kuonoonsa kai pitäisi sanoa! Taitaa reppana olla sekaisin siitä rotasta. Potee varmaan jonkinlaista rottafobiaa. Lähes yhtä paha, kuin vaarin Jorma Uotinen-fobia. Helmillä on rotta jo eteisen seinän sisässä, parvekkeenkaiteen sisässä ja milloin missäkin sisässä. Haukkuu ja puree milloin mitäkin paikkaa asunnossa.
Tänään kuulin Mummun ja Vaarin taas puhuvan siittä Jyväskylän koiranäyttelystä. Mulle on varattu aika trimmaukseen samalle viikolle. Mä jo vähän funtsinkin, mitä mä haluan mulle tehtävän. Ekaks etutukan tupeeraus. Tokaks hopeen väriset rakennekynnet. Kolkiks reisipituset nahkasaappaat. Nelkiks täyspitkä turkki, mieluummin lumileopardista. Kyllä mä varmaan saan ne. Vaari tekee mun puolestani mitä vaan. Ainakin mä luulen niin. Kerrankin se sano mulle, että jos sillä olis tommonen katse kun mulla, niin sen ei olis ikinä tarvinnu tehrä töitä. Aina olis elättäjiä löytyny.
Me ollaan jo Helmi-siskon kanssa saatu olla kahvilan sohvalla yhdessä pieniä pätkiä kerrallaan. Hyvin ollaan siellä pysytty asiakkaiden ihailtavana ja rapsuteltavana.
Välillä on meinannu kyllä tulla ahdasta. Kaks pikkumäykkyä kyllä mahtuu kolmen istuttavalle nahkasohvalle. Mutta välillä kahden pikkumäykyn egot ei tahdo mahtua samalle sohvalle. Ollaan me kyllä Vaarilta kiitosta saatu sohvalla pysymisestä!
Majotustiloissa on taas ollut asukkaita, joten se on vähän pienentänyt meitin reviiriä. Mutta hyvin tässä ollaan pärjäilty. Paitti siskoplikka rottiensa kanssa!
Saunan ovi kolahtelee siihen malliin, että täytyy tästä varmaa lähteä kylpemään. Sauna on paikka, jossa me Helmin kanssa makaamme hievahtamatta lauteilla. Toivottavasti Helmi ei tänään haista lauteiden alta, tai saunan seinän sisästä sitä olematonta rottaansa!
Terveisin Teidän MIMMINNE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti